Heroes of our time

tja!
jobbat idag då.
fyfan vad kallt det är ute, jag vill ha sommar förfan.
skulle inte förvåna mig om jag får en jävla fitt urinvägsinfektion snartheller. fick det fan 4 gånger förra vintern, sug kuk.
Har ont i mina fötter som fan nu. Har faktiskt vart en ganska lugn dag på kaffrestugan men mycket skratt:D haha!
61 dagar till min födelsedag(A)
tror jag ska dra en varm dusch nu, sen ska jag mysa under täcket med nån mysig tjocktröja och kolla på film och kanske läsa lite.
jag borde fan läsa ut bröderna lejonhjärta som jag har läst 302593252 gånger, men jag ska redovisa om den samma vecka vi börjar skolan..palla. de är liksom om 2 dagar? suck. orkan't..


rawr, vill jag spendera min kvääll med;o

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0