I don't think i love you

tjaaaa
åkte till fryksås.
tog lite kort. lägger in senare när jag orkar:p
följde med mamma och handla, så vare en as snygg kille som stod och skulle få kunder att köpa halebop.
haha så hade jag redan det. Men eftersom han va så jävla snygg så stod jag och snackade med han ett tag(a)
kunde nästan inte slita mig där ifrån men efter nåra minuter så gick det;) HAHAHAA! Så jävla hjärnskadad.
åkte hem. börjad ekolla på en skräckis med lillebror. hahaha han vågade ju fan inte kolla.
jävla mes, hehehe.
nu kollar han på transformers the fallen eller nått. redan sett den , så jag ligger här i soffan med datorn;D
film kväll med lillebror.

iMorn ska jag till borlänge med eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmaaaa:D:D:D



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0