Jag försöker att strida mot känslan


Jag orkar inte springa iväg från allt längre.
Jag gör mina egna val. Och jag står för varenda jävel.
Sällan jag ångrar saker. Har man gjort det så har man, man kan inte göra något åt nått som redan har hänt.





tja, förresten..
helt jävla slut. mina ben värker..
Jag känner fortfarande lukten av kaffestugan,
orkar inte gå och duscha nu. Gör det sen.
ska nog bara lägga mig i sängen nu och inte göra någonting.
imorgon vet jag någon som ska sova ut iaf. Fyfan vad trött och slut jag är.
men de har fan vart jävligt kul att jobba:)
sålt as mycket semlor ;o aja, hörs kanske sen eller nå.
funderar på att byta design igen:o Men orkar fan inte just nu.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0