Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

hejhejhejhej sara har mycket ont i huvudet. Jag borde inte sitta här.
usch, varje ljud/ljus och allting bara värker i huvudet.
aja, klart med klagning.
eller nej, jag hatar verkligen att skolan har börjat igen.
suger så jäävla hårt. redan läxa som ska vara klart imorgon.
bra att jag glömde det i skolan också(A) hihi
nej fy, och har HAT vikarie på spanskan hela veckan, ska man börja skolan med att skolka från sitt osäkraste ämne, nej fy sara, nu får du fan skärpa till dig..
skulle åka och slinga emmas hår, men de blev inte av nå
ist slockanade jag i soffan och fick världens huvudvärk som inte har släppt nå än.
nu ska jag lägga mig i sängen.

Lifehouse – Everything



Jag är livrädd att fastna här.


xoxo

Kommentarer
Postat av: Asbjornleila

Hope you enjoyed your visit.

2011-01-01 @ 20:59:10
URL: http://asbjornleila.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0