Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiila:)

hihihi, jag har massa nya kläder(A)

En stor svart tjocktröja med dragkedja. XL (a) BÄSTA KÖPET!:) Precis vad jag letade efter, så jag kan ha den till mina stora t-shirtar(:
En t-shirt med färgerna, lila,blå, rosa och grön(A) hihi L :D
Ett blått linne:) S
En lila tröja som man kan ha till leggins/byxor:D S
3 trosor(a)
ett JÄTTE gulligt armband(a)
3 ringar:)
Ett lila naglack:D:D:D:D
sen typ puder grej;D
de va nog allt(a)

Jag och emma käkade lunch på taco baren:)
ganska dåligt med kläder faktiskt;o
allt rea va nästan slut, och de har inte fått in så mycket nytt heller;s
tycker jag iaf(A)
menjag och emma hade en bra dag tycker jag(:
hihi.
nu ska jag snart göra mat till mig och lillebror;D
gissa mat; tacos:D bra där!:D hahaha

aja, har laddat ner 4 filmer inatt, så ska väl glo på nåra sen;D hihi
orkar inte knäppa kort på vad jag har köpt. jag har ingen snygg stil ändå. de bara skriker sara om allt(: hihi


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0