Marabou(a)

jag hatar skolan schahahalalalallaala. :)
men slutade tidigt idag. skööönt. Kom hem käkade lite och följde med mamma och handla och ner på stan.
Nu är jag hemma(A) Sitter här med choklad och en nutella burk som jag ha med till min syster i helgen:D hihi
knäckebröd och nutella(Y) hehehe.
har ni nå film tips?
skriv alla bra filmer ni kan:D
ska nämligen ta med mig min externa hårddisk till henne med många bra filmer:D hihi
mina tröjor har inte kommit än): jävla skit.
jag börjar fan gråta om dom inte kommer imorn eller på fredag:o



söt jag är(A) typ 7;an? ombytta roller dag. Jag= kille.
bra försök;) hehehhehe

DragonForce – Fury Of The Storm

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0