möss smyger omkring utanför mitt rum :>


hihihhihi sara har vart busig:D
fast innan jag blev busig så såg jag en jävla mus på typ 7 cm springa förbi mig och sen bakom kylskåpet här i garaget när jag skulle gå från mitt rum och in till "tvättstugan"som är helt nerrivet.. haha jag skrek inte. Utan jag ba; ååh, söt!
Hahaha så gick jag lugnt och sa det till mamma:D hihi hon blev inte så lugn.
jag smet in på toaletten och tog fram saxen:D
nu är mitt slitna hår borta hoppas jag. har klippt av nån cm. på hela skiten.
syns inte så mycket men det slitna är borta iaf:D

jahapp;D nu ska jag städa upp lite på mitt rum tror jag, om jag orkar..
men jag har lust med det.
sen ska jag nog läsa lite, sen sovelisova:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0