never have to be alone

fuck this shit motherfucker!
sug mitt feta rövhååååååååål.
haha sorry, the hangover va en fett rolig film,
tills min fina stämning här i mitt mörka spök rum och jag ligger under täcket och asgarvar för mig själv och jag får ett sms.
säkert därför jag har vart så där nervös.
nu dunkar jag musik. ska nog sova snart förfan.
inte ett dugg pepp på att sova. men däremot hungrig som fan.
jag vill flytta till karlstad nu.
trött på allting här i skit mora, och allt runt om mora. tex ORSA. fuck that !

brudar , brudar, brudar...


xoxo

Kommentarer
Postat av: Libaneli

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2010-12-21 @ 14:28:59
URL: http://libaneli.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0