nyårslöften;D

okej, emma tyckte jag skulle skriva lite nyårs löften:D
och saker som jag ska göra och inte göra detta år.

- vara mera positiv och minska ner på negativa tankar.
- Vara glad och inte deppig
- inte ha sex mer än 3 gånger. HAHAHAHA
- bli kär
- inte grubbla över små saker
- säga precis vad jag tycker som i vanlig ordning
- inte ljuga
- vara mig själv i alla lägen även hur jävla mycket alkohol jag har i kroppen
- inte röka, HEHE
- inte äta så mycket skit. Och börja äta riktig mat.
- vara nöjd med mitt utseende och ta åt mig komplimanger:D


HAHAHA herrreguud, hur ska jag kunna ghålla allt det där?
lol, goodluck sariiiiis. att jag ens har kunnat skriva det där.
aja, kan ju alltid försöka:D
Hakuna matata :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0