ponnnnnnnnii



men ja jag är oseriös, men sånnabilder är lite roliga. Älskar min ponny som jag fick i julkapp.
MY BESY FRIEND EVER
Agnetha Fältskog – Min Ponny
hehehehe
Ponnnnnnyysara forsure .

jahapp, dagen har vart väldigt upp och ner.
men äntligen är skolan över för dagen..
lärde mig nån tix skit på musiken idag.

BRÖST , KNÄPP , KLAPP , BRÖST BRÖST, KNÄPP, KLAPP, KNÄPP
och börja om.
Hhahha, gör det hela tiden, ;o palla..
folk lärde sig det i typ y7;an så kommer jag 100 år efter. hahah:D

aja, jag är en retard så whatever,
och älskar det as långa inlägge jag skrev igår. HAHAHA.
aja, hörs sen,

xoxo

Kommentarer
Postat av: Tommyanastasia

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-10-05 @ 13:44:52
URL: http://tommyanastasia.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0