sara har vänt på dygnet

lol 2 januari och redan brytit mot något nyårslöfte.
dessutom fryser jag som fan.
Haha jag gillar verkligen starten på det här året måste jag säga.
ahfan, idag får jag faktiskt klaga lite, mår lite dåligt.
men jag får skylla mig själv och vara positiv imorn:D
jag mår bättre nu och jag har lite cola kvar i kylskåpet, men just nu är jag trött på flytande saker i min mun;) HEHE
tolka precis hur du vill.


börjar tro jag är bög också, liksom tänder på killar?
fan va störddddddddd jag är.
nolifer hehehehe.
du är inte tvungen att läsa det här :D
jag har inge viktigt att skriva heller.
men jag hoppas att de går bra för alla sportnördar som drar och spelar sm imorn eller näre är:)
LYCKA TILL BRUUUDs.

jahaaapp, ska vi bjuda på ännu en egobild sen nån nice låt som jag knarkar förtillfället,
så hörs vi senare idag, somnade 7 imorse, vaknade 10 och kunde inte sova längre, illa sara.. fick lov att infromera er om de;D
tro om jag ska fixa lite ny design på bloggen också;o
jo, blir fan så.



3OH!3 – STARSTRUKK [FEATURINGKATYPERRY] - Explicit Bonus Version

så får vi se om de är nån ny design tomorrooow.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0