she should've never left you broken

lol, läste min blogg från starten,
va på värsta cp humör innan och stod på händer och skit i sängen.
så sare bara poff så blev jag helt jävla depprimerad av mina emoinlägg.
känner inte ens igen mig, lol. Jag gillar den jag är nu:D
Och jag är fan glad. Jag älskar att vara glad!
Jag mår bra och det är ljust. trodde aldrig att de skulle komma solsken efter regn.
men de verkade stämma. På sättochvis. hihi
Jesper drog och träna nu, så jag funderar på att starta någon film :)
skola imorn, inge pepp..
och jag borde börja träna nånting, tror jag ska köpa nå simkort och börja simma.
Min doktor tycker jag ska simma för min rygg är så jävla störd.
aja, får se hur det blir med det. Jag vill fan ha sommar.
och jag vill bo i karlstad.
Och jag är trött på massa folk som inte kan bete sig som folk.
ahfan, film next.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0