skvaller

innan jag drar mig ner på stan känner jag att jag måste skriva FÖRLÅT till emma holmberg att jag skriver massa :P gubbar till henne. Hon hatar nämligen dom så jävla mycket och jag skriver nästan jämt dom, så sorry.ska försöka bättra mig..


SEN ALLA SMÅ TJEJER OCH SMÅ KILLAR. här kommer nått för dig tror jag.
jävlar vad ni verkligen snackar massa skit. Shit , jag vet inte ens vad jag ska skriva.
men jävlar vad ni verkligen över snackar massa skit om allt och alla. Herregud lägg ner för i helvete.
ni behöver inte säga allt ni tycker eller tänker även fast jag kungen gör det.
skoja.. Nej men seriöst.
sen att ni skriver på era bloggar att ni säger massa skit om folk.
ALLA HAR FÖRFAN KÄNSLOR.
jag vet att jag inte bör vara den som skriver det här för jag är inte så jävla duktig på att tänka på andras känslor heller och säger ganska mycket skit också.
men de är för att jag är den jag är.
men ni kan faktiskt behärska er lite iaf, för ni börjar verkligen gå över ANDRA gränsen, alla kan ju inte vara födda som jag heller? HEHEHEHHEHE sen snackar jag inte för mycket skit heller och faktiskt lagt ner med det lite.
Kanske är en sån tid som alla snackar skit. Herregud vad jag hatar mora.
men jag tycker iaf ni ska trampa ner lite på skitsnacket och om ni inte tyckre om en vissa personer så behöver ni inte bry er om dom. de har faktiskt känslor och hat men kanske behärskar sig och vet hur man uppför sig.

ahfan va nog allt. haaha jag skrattar åt mig själv för att jag skrev det där för jag känner igen mig som fan, men jag har läst 2 st bloggar nu om att man är hatad för att man snackar skit om folk. ÄR DET SÅ JÄVLA KONSTIGT DÅ?

shit.. jag blir ju fan upprörd.
tänk först, agera sen. HEEHEE

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0