So fucking over you!

mår icke bättre. knarkar massa ibumetin och annat typ ledskit.
mamma öppnade min dörr vid typ halv 4 och ba; Lever du?
Haha jag började stört böla och ba neej!
alltså jag har ingenkraft till nånting, orkar nästan inte skriva det här inlägget.
och tårarna bara glider ner från min kind, haha! Mesigt, men wtf, de bara kommer.
kan inte hindra dom, jag är ju helt tom. jag har ju inget att vara ledsen över, De är bara att jag är helt slut. haha aja, inte för att du som läser det här kanske bryr dig, men aja.
tror jag håller på att dö eller nått liknande. lol tog jag kanske i?
Har kollat på new moon och house of wax. Skit bra filmer!
nu ska jag starta en till film. sen sova skulle jag nästan tro.

Refresh – A Step Too Far - Original Extended

The Mission District – So Over You (Frankmusik Remix)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0