Stupid and ugly.



Hej,jag och madde tror jag kom på att ni som läser min blogg är usla på att kommentera. även fast de kanske inte finns så mycket att kommentera;) men aja..
ville bara säga det. De är alltid kul med kommentarer:D
ska fan börja kommentera andras bloggar lite mer också;D

jahappppp. skola idag då. (N)
ehm, kom hem och la mig i soffan. Inte gjort så mycket mer faktiskt.
ska försöka ladda ner photoshop nu också. lär ju inte lyckas.
sen funderar jag på att skaffa comviq eller telia eller nå.
hatar fan halebop.

sen.. ska jag hitta nå bra filmer:) filmtips?:D
sen borde jag börja att göra mina läxor..
fast jag hatar verkligen läxor.
ahfan, har inge mer onödigt att skriva.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

hahahaha, gullig bild -

2010-01-19 @ 17:19:08
Postat av: Anonym

MIN GUBBE KOM INTE MED ;o



-

2010-01-19 @ 17:19:47
Postat av: Anonym

Satan.. Varför kan man inte skriva stjärnor på din blogg? vavavva? .__.

2010-01-19 @ 17:20:28
Postat av: Anonym

Hahaha skit gullig bild:D

vet inte:O (A)****

2010-01-19 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0