Take me as I am

hur ska jag tolka dina signaler? varför bryr jag mig ens? Borde jag reagera så starkt som jag gör när jag hör eller ser dig? Fan sara, killar är inte din grej. Och förhållande är verkligen inte din grej. Vi är över med den skiten. Jag borde fokusera på mig själv. Men jag har alldeles för mycket tid för att tänka och sakna och aldrig ha förmågan att försöka glömma. Jag har förlite tid för annat som pågår runtom. Innebandy känner jag ingen saknad alls för. Tror jag ska gå och simma istället. Men innerst inne vet jag att jag aldrig kommer orka ta tag i mig själv och göra det. Jag är nästan ovanför ytan och mår nästan bra. De är väl det som spelar mest roll just nu skulle jag tro. Jag vill flytta och börja om. De är allt jag vill. I nuläget känner jag mig inte som mig själv. De är sånt här jag bara ska låta passera mig. Jag borde glömmer det, vara glad och lever i nuet. Varför ska det vara så förbannat svårt för? Allting är inte lätt. Men vadå? ska allting vara så svårt att man inte kan klara av någonting? Och jag är ju den personen som hatar andras hjälp. Jag klarar mig själv!



Bra att jag somnade också, vet inte hur länge jag har sovit. Kanske nåntimme, men kändes som en hel jävla natt och va helt borta när mamma väckte mig. får se om jag lyckas somna inatt.
nu blire film eller bok eller något. fan deppig. inte bra. Jag hatar det. Jag lovade att vara positiv det här året:o

ahfan,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0