Trust me



godmorgon babes:)
ny duschad och ska ta och sminka mig nu och platta håååret:)
jag hatar att jag har lockligt hår. AS fula lockar. Sucks;/
de är så jävla jobbigt och platta håret. och när jag gör det känns det som håret slits som fan även fast jag har sånt där jävla värmeskydd. De bara ilar i hela håret:/ stackars hår..
och jag borde verkligen färga min utväxt nu. blir snart galen..

vad har sara för planer idag? Inga alls;o
Eller...De blir som det blir. de kan bli trubbel fast sara kommer vara glad för vad som än händer.
wöö,:D hihihi fan, varför är jag ute på den tunna isen för,hela jävla tiden?
vid det här laget bör jag ha lärt mig vad som är rätt och fel. vad som är förbjudet och tilllåtet..
lär nog läxa upp mig själv lite.. hehehe

aja, jag lär väl skriva ett till blogginlägg senare, så får vi se vad lilla jag har gjort denna dag:)


xoxo


Kommentarer
Postat av: Tormodgry

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2012-06-21 @ 12:10:32
URL: http://tormodgry.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0