plötsligt händer det







jag tycker blogg.se fuckar sönder lite ibland.
jag har inge tålamod för det..
eh, denna dag har vart? not so gorgeous.
lite beslut skulle tas osv. Man förlorar en del. Men vinner även också.
Gjorde muntliga engelska nationella prov idag. Gick sådär.
va inte så himla pepp på det,men ju mer man snackade så kunde man inte sluta.
Jag, Jennie och Agnes satt hela lektionen:p lol.
och jag verkligen hatar stimmiga , dryga, hörselskadade , ego ungar. Som inte kan visa åtminstone LITE hänsyn.
blablabla.
ahfan, när ska jag får börja " living the dream" då? Med dreamboy.
ser mörkt ut. hehehehe, fast jag har ju mina planer, fast de gick typ i 1000 bitar igår. likaså gjorde mitt förtroende för folket på denna jord. så det blev en hel jävla natt med sovspelninglista som bestod mest utav metal. Somnade kanske 4. vaknade 6. och duscha som jag skrev i förra inlägget..
nu ska jag lägga mig i sängen. fundera på hur jag ska klara mig själv i denna stooora värld.

emma kom och överaskade mig :O så jag hann aldrig publicera inlägget:o och inte hinna lägga mig i sängen heller. :o älskade emma<3

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

Schnöggingar på bussen!

2010-01-29 @ 19:20:26
Postat av: Anonym

Hahaha menar de<:

2010-01-29 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0