buus, test (y)

hihi jag har vart lite busig.
ska göra ett test nu, sen ska jag försöka sova. har en lång arbetsdagframför mig imorgon.
hihi

133 tvär feta tonårsfrågor när du har tråkigt.

är du singel? - Jajjjajaaaaameen.
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - hm. nää
hur många har du varit kär i? - öh.. venne. Vet icke vad käärlek är. Men 2 tror jag..
är du kär just nu? - njaae. KAN BLI..
ditt namn? Sara Lovisa Andersson
när fyller du år? - 11 mars
några piercingar? - öronen och naveln:)
vad har du på dig just nu? - strumpor, jeans, underkläder, dropdead tröja och tjocktröja.
vilken årstid är bäst? - sommar !:O
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att jag vaknar när jag känner för det med nå mysigt sällskap bredvid.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Min grymhet:D
vad är du bra på? - haha, att vara elak(:
vem älskar du mest på denna jorden? - öh. Datorn?:)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Hm, beror på vilket humör jag är på. Men mysigt att sova tillsammans med någon:)
vem vet allt om dig? - ha, kul fråga. Skulle inte förvåna mig om hela jävla svergie vet allt om mig förtillfället.
vem är den roligaste av dina vänner? - Emma lätt, så jävla skön brud;)




vem är snyggast av dina vänner? -  oj, har bara snygga vänner:)
vem är mest partyprisse? - höhö, måste va venjansbarnet
vem är den du helst har filmkväll med? - Jag och min osynliga boddy kanske?;)
vem av dina vänner är mest "evil"?- haha, ingen, alla är så rara. HOST.
vem står dig närmast? - hm, bra fråga. Emma förtillfället.:)
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? -  njae,
vem är farligast i din familj? - becka;o
vem ser roligast ut i din familj? - jonte,han är fjortis..
vem är coolast? - vilket värdelös fråga. jag såklart!
har ni något husdjur? - nepp, har haft en jävla massa djur.
vem har du mest gemensamt med? - vet inte;o
vem står för underhållningen? - Alla skulle jag tro.knäpp familj.
vem sover du oftast med? - med mig själv;o
roligaste kvällen med familjen? lol, venne
vad har du gjort idag? - idag har jag vart i skolan, vart hemma och fått lite besök;) hehe
vad ska du göra nu? - svara på frågorna sen sova(a)
har du gjort något dåligt idag? - Haha ja,
vad har du ätit idag? - hm..2 Mackor, kaffe och middag.
har du duschat idag? - imorse, hehe såg ut som en jävla lik
är du trött nu? - njae, mest uppspelt. måste lugna ner mig lite.




vad händer i morgon ? - ska jobba, sen vet jag inte(:
går du i skolan? - jeppp
har du varit i skolan idag? - yeeeesbooxi
Hur mår du just nu? - Hahahaa, aldrig mått bättre ;)
Har du piercat dig? - jaaaa, naveln!
Är du hungrig nu? - inte ett dugg
Vad är klockan nu just nu? - 22.37
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloglovin, facebook, blogg.se, bdb
Vem ringde dig senast? - EmmaaaaaaAaaah
Vem ringde du senast? - Försöökte nå emmaaaAaAaahh
Vem sms:a till dig senast? - Jeppeeebooii
Vem sms:a du till senast? - Jesper(a)
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - tisdags;o
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - tisdags, skjutsade hem mig från stan.
Gillar du punk? - neppp
Har du sminkat dig idag? - yes,
Lyssnar du på musik just nu? - Snoop dog - I Wanna rock (ny låt:O 2010 as bra;oo)
Vilket är ditt favoritband/artist? - Måste fan va Lasselindh, eller typ bring me the horizon , fan gillar massa band.
Vad gillar du för musik? - oj, massa blandat:o Metal, till alltmöjligt, hardcore, disco, pop, fan vet jag. Lugn musik.
Har du fler än 4 linnen? - aa?
Har du fler än 3 jeans? - hahah, ja ^^
Har du fler än 5 tjocktröjor? - Hahahhaa, jaharu,
Använder du mascara? - yes
Använder du wax? - nixxx
Använder du ögonskugga? - ibland:)
Använder du kajal? - näää
Använder du hårspray? - oftast
Använder du volymspray? - nooup
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - självklart;o
Använder du skinspray? - fan är de?
Använder du parfym? - yesbox
Använder du läppglans/läppstift? - nää
Använder du rouge? -  sometimes
Uppsatt hår eller hängande? - olika, utsläppt mest.
plattar/lockar du håret varje dag? - plattar oftas (:
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nää:P




Är du kär just nu? - nepp.
Har du kysst någon idag? - skulle ha kunnat:o
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - inte ett dugg:)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - HAHAHA; vilken passande fråga må jag säga.
Vad hette din första flickvän/pojkvän - öh, duno
Hur länge höll det? - ingenjävla aning.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel är nice, kan göra vad man vill utan att behöva tänka på att inte såra någon eller nått. HAHA men förhållande är nice. Man känner sig älskad för den man är. Och man behöver inte tveka på hur man är och blabla. Just nu vet jag inte om jag vill va singel eller inte.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej, skulle fan aldrig kunna det.
Vem sov du senast bredvid? - oj.. Emma tror jag:)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - HAHA..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingenaning, runt 20 års åldern
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - never.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -
aldrig.


hihihi. NATTiiiiiii <3



Snoop Dogg – I Wanna Rock (The Kings G-Mix)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0