Word up!




CHA CHA BLOGGEN.
Sara hääär:D hihihi
vaknade as trött men vill fan inte sova bort hela dagen, så jag tvingade mig upp tog tag i handduken och gick till andra sidan av huset för att duscha.
bra att vi bara har en toalett också.. För vi har rivit ner bastun och tvättstugan och badrummet som är as nära mig.
då är frågan säker va? är ni helt dumma i huvudet? varför?
1. bastun funkade inte.
2. vi ska göra om badrummet och göra det snyggt(H) hehe så vi kan sälja huset sen ;D
3. vi måste typ riva skiten för nå grejs med vatten och skit.
och ena sekunden stänger ricard av vattnet. så han kan jiobba, bra där!..

vad ska jag göra idag? jo först ska jag platta mitt hår.
sen ska jag käka lite center, för jag vill inte ha frukost(A) hihi
för jag ska kanske ändå åka till orsa/fryksås och fika med mamma och ricard och LILLEEEEEBROR.
fast vet inte om jag ska följa, ska kanske vara med mimmie och marina idag å:) men vi får la se vad som händer:P
fan pepp på att knäppa kort, och de är nice utsikt i fryksås:p

aja, TARE LUGNNNNNT!
Ken Ring – Ta Det Lugnt
sämsta låt jag har hört, därför lyssnar jag på den! hehehe

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0