8 dagar kvar.

Tjaaa!!
fick skjuts hem av emmas pappa runt 4 tiden :)
Jag och emma har bara kollat på DH idag ;o
sen har jag sytt in hennes kjol! Eftersom hon fick nästan IG i slöjd medans jag har mvg (a) hihihi ;*
Kom hem och tvinga mamma köpa pizza (a)
har sedan gjort rent en fet frysbox ute i garaget. Den va ju inte liite smuttsig..
sen har jag gjort rent alla garderober och skåp i badrummet..
Funderar på att börja packa lite kläder nu.
Kanske åker till karlstad imorgon inte bestämt mig.
Men jag måste fan packa klart mitt rum. har inga mer lediga dagar!
plus att en från jobbet är as förkyld och vela attjag skulle ta hennes timmar ;/
men fan har inge tid, och verkligen inte om jag nu åker till karlstad..
aja. får se hur morgondagen blir!
tror jag tar och packar lite kläder nu iaf (:



Eminem – Love The Way You Lie

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0