800 grader,

Fyfan vad jag hatar att man bara väntar på att man ska somna men man gör aldrig det. + att det är 800 grader i mitt rum och ingen ställning är skön, så man ligger och vrider och vänder på sig. Och igår när jag äntligen hade "somnat" runt halv 1 tiden då jag hade panik eftersom jag skulle upp kl 7 . Får jag inte ett jävla kuk sms vid ett tiden. PRECIS när jag hade liksom slutat vrida och vända på mig. Fyfan, Då vare någon som låg och sparkade i väggen och skrek inatt kan ni tro. fyfan .
Sovit så jävla dåligt hela natten. Nästan glad när alarmet ringde.
Men fan hur ska denna dag gå utan sömn nästan. Fick även sms vid 4-5 tiden också.

hoppas det går bra idag (: lär käka frukost snart . sen dra till joooooobbet.



foto@Sara andersson

Blind Guardian – A Voice In The Dark
One Arm Short – Broken Hearts And Alleyways

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0