Åska & blixtrar. Hemsknatt!

FYFAN vilken natt!
trodde det va några som bombade sönder svergie först.
HUset skakade och allting.
fan det va inte kul inatt.
jag har ALDRIG vart rädd för åska eller blixtrar. Men inatt..
jag slutade skakade tills klockan blev 6 eller 7 ..fyfan. Och det är inte så nice att ha rummet bredvid två st tomrum , garaget och pannrummet.
Ekar ju så in åt helvete.
Blixtrarna lyste upp hela jävla himlen, Jag trodde vi alla skulle dö här i mora :o
nejf fyfan, det hemskaste jag har vart med om!
regnat så in åt helvete också.. och åskat lite efteråt så man trodde det skulle börja igen! ;o
strömavbrott flera gånger också.
nej fyfan. Det här natten gillar jag verkligen inte. Och kommer fan inte glömma på ett bra tag..



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0