crazy in the car,



fyfan va jag dampade i bilen till karlstad. HAHAHA
stackars min mamma :'))))
Pissade säkert 5 min i vansbro (a)
sjöng och dampade i bilen hela tiden, inte sovit nånting :D
ska iaf sova hemma hos ricardsföräldrar..
jag och jonte har tagit upp våra datorer och ska snart spela cs tror jag;D
vi fick först inte sova tsm i samma rum, för dom tror att vi kommer nörda hela natten...
men dom kommer titta till oss..
kanske bäst att vi sover så vi orkar packa in i huset imorgon..
meen... Vet inte när jag kommer sitta vid datorn igen (a)
känns som jag inte har suttit här på jätte längen ;o hihi

aja, ska nog kasta ut linserna nu och tvätta bort sminket.
Imorgon startar jag dagen med en dusch!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0