Det finns känslor som aldrig tar slut,

yeah, kunde inte sova imorse . vaknade runt 7. Svin trött men kunde fan inte somna om. så nu sitter jag här:)
Nyduschad och kläder på! Är ganska hungrig så lär väl äta frukost snart (:
är nog ganska bra att jag vaknade tidigt. för imorgon börjar jag 8 och på lördag börjar jag 7 :o
Men idag börjar jag inte förrän typ 1,5 timme. Och den tiden känns det som man både öppnar och stänger:p
men men(: Vi får se vad jag får för spännande folk idag ;D och tragiska händelser.

kan ju vara allt från att nån unge ramlar i fontänen på baksidan ( ganska underhållande ) haha ;D till att man tappar en hel bricka med rena glas (: till att tappa en hel bricka proppfull med mackor((((: till att få ta brickor med blöjor på, en stol brakar ihop, aao, osv:D finns massa tragiska saker som iaf händer nån gång lite då och då;D Mest fontänen nu på sommarn ;D Och man ska passa sig för arga kärringar ;p




Kent – Skisser för sommaren

xoxo

Kommentarer
Postat av: Noaiqra

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-08-31 @ 12:26:20
URL: http://noaiqra.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0