Det tog slut för länge sen, men du är överallt.



har ärligt inte så mycket att berätta om denna värdelösa dag.
legat i sängen hela dan, Somnde runt 5 , blev väckt av mamma kl 6 och sa att mina syskon var hemma och mormor.
så jag käka lite mat, men har mått illa hela dan.
men följde ändå med rebecka till ica för att köpa godis. tröst äter förfullt.
tror jag tar och startar en film nu (:
sova tidigt eftersom jag har jobb framför mig imorgon och hela veckan ut..

24 dagar kvar!!!

metal och melissa horn i högtalarna idag.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Pimpimborg

Sv: haha tack! hör dock inget märkvärdigt med den.. Kanske för jag är van vid min egna dialekt :D <3

2010-07-04 @ 21:34:33
URL: http://pimpimborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0