Empty house,

tjatjatja!!
vaknade av att emma ropade på mig,
gick ut till köket och sötemma serverade mig våfflor till frukost.
tack älskling <3
tack för att jag fick sova hos dig, och för armbandet och saknar dig stenen, och för en awesome dusch;)
FIck skjuts ner av mamma på stan för att fixa present till min syrra som fyller år om 2 dagar.
och sen drog jag till mitt föredetta jobb;)
haha, sötnosar. kommer verkligen sakna jobbet!
Och alla arbetskamrater!


Sen drog jag till mitt föredetta hus.. gick igenom det tomma huset, sen följde jag med mamma en sväng i bilen,
sen gick jag och panta burkarna som var kvar.
och nu sitter jag med Ludde som är 9år och My som snart är 11 :) och sitter såklart med min retarded lillebror som är 4 år.
ska sova hos dom inatt. Kanske drar till älvdan imorgon till min stödfamilj jag var hos när jag va liten och säga hejdå. Sen drar jag till karlstad imorgon!!!! wöwöwöwöw. sen på onsdag ska vi flytta in i det nya huset:DDDD


så vet inte om det blir så mycket dator de här dagarna framöver, men ska försöka slå in nått inlägg nångång ;D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0