En sen kväll,

Orkar knappt skriva nått inlägg.
men åkte iaf till karlstad!
Åkte till nå feta parken eller nått. Knäppt massa kort hela dan, druckit kaffe, svettats i mina jeans och svart t-shirt (jag trodde det skulle regna idag) kollat på när alla andra badar, ätit mat, PRATAT ENGELSKA nästan hela dan, fattar ni eller?
åkte ju dit för att träffa nåra från Kanada:)
pratat väldigt mycket med dom :) wööw, söta barn hade dom också!:D

och hemresan har aldrig vart jobbigare!!:O Fyfan vad hemskt det va, och nu är jag bara irreterad och vill inte prata. vill bara sova nu!
fick med oss nån unge hem också. william;D våran kusin;p
så yes, jobbar imorgon, fick byta tiD:D får stå i glassen istället (a)
snart fyller hezt år.

nu ska jag sova!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0