Flyttfest!!

Jobbdagen igår gick helt okej:) Går fort och hett till där ute i glassen ;) har fan träningsvärk i hela armen;o
Kom hem till festen, den sög till en början eftersom ALLA drack förutom jag ):
Och alla små ungar hade dragit och spelat fotboll och bada på tingsnäs, så vi hade dom borta.
Så dom som var kvar var några 4 åringar som jag satt och kolla på barnfilmer med.

kommit fram till att jag passar ganska bra tillsammans med småbarn, inte för att skryta men;);)
skulle faktiskt vara kul att sitta barnvakt åt nån liksom.:) Mitt nya jobb,;) får söka det i karlstad;D wöwöw


jaja,skitsamma, sen så var det nån unge som hade satt på sig sina vanliga kläder på sina badkläder så jag erbjöd mig att cykla och hämta några torra kläder åt han. Fick mig alltså en cykeltur ner på stan.
Sen när jag kom hem blev  blev kvällen bra, jag fick iaf nån cider och så(a) och då va nästan alla "översnälla" om vi ska säga på det sättet, mankunde ju nästan säga vad som helst;D heheh.
kvällen sluta vid halv 3 tiden? då hade dom flesta hade dragit. Då dom hade börjat sin kväll hos oss redan vid 6 tiden. Men de va kul;D

Jag gick lös på myggmedlet och stuff;D

Nu blev det ett jävla långt inlägg, men nu ska jag ta och duscha.
Ikväll blir det Kina med Agnes,Madde och Jennie:D

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

Följer Agnes med ändå? :D Kul!

2010-07-17 @ 15:23:30
Postat av: Berntmariam

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-03-08 @ 10:22:35
URL: http://berntmariam.blogstie.com
Postat av: Berntmariam

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-03-08 @ 10:22:35
URL: http://berntmariam.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0