fucking hate spiders,

tro om man ska ta och sova lite nu?
jag coh lillebror sover i ett spindelrum.
tidigare idag skrek jag som jag inte har gjort på jag vet inyte hur länge sen det var:
det lät iaf som om jag blev mördad. Om inte värre.
FETA SPINDELN kom emot mig med skitsnabba steg.
jag sitter med hörlurar och är helt inne i trueblood!
jag ser i ögonvrån att min lillebror försöker få kontakt med mig. Och tittar upp. han pekar ivrig ner bredvid mig på sängen där feta cp spindel rusar emot mig som om jag våre mat!
Fyfan, jag skriker så min röst spricker! tills all min luft nästan tar slut. haha
nej fyfan ! hemskt vare.
vet fan inte hur denna natt kommer gå.;)

aja, jag och jonte gick iaf och va social med folket där uppe ett tag.
har spelat cs nu i 40 min.. Sen tröttna jag eftersom jag äger han så jävla hårt.
så äre tvärtom ;PpPpPPpPPp
skoja, nejmen jag blir bättre och bättre;) Nicka Ponnysara sen;)
när jag är elit (H)

eller inte.
jaja tänkte iaf säga att trueblood avsnittet var INSANE !!!! fyfan, fucking jävla fuck.

imorn ska jag sova, sova och åter sova.
närå, men ska iaf käka lunch hos min morbror, var ju tidigare där idag och åt middag.
Sen imorgonkväll ska mormor bjuda på mat, vi ska fira min syster som blir hela 18 år.
Och jag kirrar tårtan. sara fixar allt you know;)

Direkt efter allt skit är klart hos mormor blire sova i bilen ända till karlstad.
slagga hos nån släkting . Vakna cp tidigt på morgonen och så börjar THE BIG DAY. flytta in allt skit i huset.


så nu vet ni. Och jag printa in det lite mer i skallen.

kort text;)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0