Gilla läget,


jaru, blev fotboll nu ikväll. vilken jävla match.
Jag som redan har ont i halsen och tror jag börjar bli sjuk ;o
haha skrek nyss sönder den lite mer nu på straffarna. Höll på Ghana som förlora ):

Lagade mat med finbesöket. Lyssnade på radiosiljan ;) inte direkt min musiksmak, typ vikingarna;) Hehehe
menmen, får offra sig ibland. Jordgubbar till efterrätt.
sen fotboll hela kvällen :) Nu är jag dödstrött!

Tänkte även tala om för er; att finbesöket jag har, ska följa med till dalhalla:') blir såååå glad.
roliga är att jag kommer nog få en jävla relation till dom sen när jag har flyttat.

menmen. jag har ändrat på mig så in åt helvete de senaste åren, senaste månaderna senaste veckorna , senaste dagarna. gillar den jag är nu. Jag är snäll och mer öppennästan. Känns nästan som att jag mår bra! Jag gillar det verkligen. tänkte bara säga det. Så jag kommer nog lära mig gilla dom. Lära mig gilla läget bara. Blivit bättre på det nu förtiden (a)

natti!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0