I don't wanna wake up lonely,

Tjaaa!
vaknade av att ricard stod och skrek lite i garaget över alla flyttkartonger.
Åkte ner på kaffestugan och käka frukost och glass med finbesöket.
Va nere på stan en stund, sedan åkte vi till nusnäs och kolla på dalhästtillverkningen.
Efter det blev det maxi. Handla lite inför dalhalla ikväll och för maten som ska snart börja lagas.
mitt största bekymmer /Problem just nu är : Vafan ska jag ha för kläder ikväll?:s

Carola bjuds det på i Dalhalla. Inte för att jag är så intresserad av henne eller musiken. Men kul att följa med och bara vara med massa folk :) Har gått i klänning nu i två dagar:o Lär ju passa på nu när jag är ledig och kan använda det :)



Eric Saade – Break Of Dawn

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0