I know you know I know,

Godmorgon!
startar detta inlägg med att jag HATAR att drömma. fyfan,
Känns som man är vaken 24/7 och man aldrig får sova en hel svart natt.
Det roliga är ju att jag vaknar 1234092357 gånger varje natt, men ändå så fortsätter jag drömma på samma dröm!!
det är ju fan sjukt..
Nu ska HD-killarna åka (: Brummar förfullt utanför mitt rum;D
käkade frukost med dom imorse;o De ska ända till åre ;p hehehe
När jag skulle cykla hem igår så hoppade min kedja av som den jämt gör, men jag kunde inte sätta på den igår;o som jag annars brukar, såå jag vet inte hur det blir nu, om ricard hinner fixa den, han lovade mig igår :(
jobbar i glassen, fast lär väl inte få stå där ute idag heller. ;o
ska på grillparty sen ikväll kanske.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0