Ikea!!

Nämen tjaa!
Tänkte dra igenom dagens inköp:

  • Två linnen
  • 4 trosor
  • tjocktröja, grå med dragkedja
  • plånbok. Vit med rosett (a)
  • Armband
  • örhängen
  • Godis,chips
  • 4 ramar
  • 24 st små doft ljus
  • 1 stort doft ljus
  • svart fat där ljusen ligger
  • Den stora klockan på ikea för 399;- (a)
  • Små lådor till underkläder,smink osv.
  • necessär
  • Soptunna
  • Byrå , trelådor, svartbrun (:
  • Påslakan,
  • 2 stora lakan till min säng
  • godisburk
  • en populär liten lampa, rund med svarta blommor, Jättesöt!
    tror madde har en sån och mamma hade vit sån, men jag ville ha svart (a)
  • Taklampa, ( silvriga spotlights)

sedan köpte jag inside... Mamma misstänkte att jag kanske har magkatarr eftersom jag har så jävla magvärk och skit. Men verkar inte vara det heller, huvudvärk så in åt helvete också. Kanske för att jag har vart lite stressad och så mycket nu på sistone och jag har sovit sämst. Hoppas iaf jag blir av med det snart!Knarkat alla sortes piller idag ;o heheh inget hjälper ):

aja, så jag har iaf lite nya grejer !;)
mamma och ricard har betalat en liten del i detta också (;

och som vanligt så är det en jävla massa folk här.
mammas kompis camilla med man plus 2 barn.
Mina två systarar, plus en pojkvän och kompis.
och en mormor.
så vi är totalt 12 jävla personer här om jag har räknat rätt.
palla att det alltid är folk här och man måste va trevlig och se bra ut och skit.
men jag har blivit retad hela dan, pga min näsa ): och sen älskar mina syskon att reta mig och mobba mig.
så det är ju lite mer grejer jag har hört idag. inte så jävla kul alltså. Medans man har huvudvärk och magont så man bara vill skrika ): aja, iaf glad för mina nya saker, ska pyssla om lite i mitt rum nu. pallar inte folk.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0