jobbig dag.

jao,
jobbat idag.
drog hem och duschade.
träffade emma, köpte en pizza , satte oss vid vattnet och åt.
gick till donken för vi ville ha flurry, världens längsta kö, varmt som fan vare där inne också.
GIck in mot stan igen.
Väntade på emma i 100 år när hon letade nån kiss plats när hon redan hade kissat 5 miljoner gånger innan.
gick mot våra cyklar, när vi kommer fram så är emmas stulen och mammas cykel som jag har fått låna och ska vara cp rädd om. Den pakethållaren är iaf trasig. Jävla äckliga små cp ungar. jag hatar mora!
Nu har jag cp ont i fötterna och ärinte alls på humör. Och ska börja 7 imorn så jsag lär ju gå upp typ halv 6 .
åååååh. jag är verkligen cptrött nu, pallar inte mer.

godnatt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0