Livet är en fest,

hej!
gick upp vid 9 tiden för att duscha,
åkte sedan ner på stan till tandläkarn.
Går in i rummet. Sitter med nån tysktandläkare. Och vi har stängt dörren och allt. och jag ska precis börja gapa. Då kommer det in en ungkille ;o som sommarjobbar där. och han såg ju inte direkt dålig ut heller. så han va ju med under hela jävla tiden då jag gapade och skit. lyckat! Vilken bra start på dagen.

När jag va klar hos tandläkarn så ser jag att jag har fått ett sms av mamma, "ricards föräldrar kommer stanna hos oss under dagen" alltså hemma här i mora.  översättning = Städa hela huset!!!!!!!
Mamma och ricard är i karlstad.. och kommer inte hem förrän vid 6-7 tiden :o
så jag har städat hela huset nu också!
tvättat mina arbetskläder (:
gjort iordning baksidan. och så. nu äter jag min frukost :)
vi får se hur denna dag slutar. 3 timmar med ricardsföräldrar själv. Låter ju intressant ((:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0