morgonsur sara.

seriöst, jag får damp.
har försökt somna om nu i över 2 timmar. Allt startade vid 9 tiden.
Börjar inte idioterna att hålla på i garaget. (Utanför mitt rum ) och skrika och ha sig. och prata skit högt och slänga saker osv.
Går dom senare inte in till PANNRUMMET Där jag har en dörr ut till och börjar slänga plankor på min vägg. Och skrika lite till där att mamma måste tömma nån jävla hink! och massa mer.
senare blev det tyst ett tag. Äntligen!
Men nej, Då börjar dom att SÅGA! Precis utanför mitt jävla rum!
ååååååååååh vad glad jag är. Eller inte!!
Då gick jag upp för att halvsova i soffan och kolla på tv.
Nej då sitter lillian och mamma där och kollar på nå jävla skit pogramm. Faaan va sur ajg är.
så då gick jag till jontes rum. som är så långt borta från där dom såga. Och la mig i hanssäng.
Det var ju förfan ingen jävla skillnad! Hörde ju skiten ändå. så nu sitter jag här i min säng.
Dunkar metal som bara den eftersom alla HATAR verkligen HAAATAR den musiken.
nej fyfan, nu är jag sur.
Man ska inte väcka mig på ett dåligt sätt. Nu kommer dom få ha en förbannad sara hela jävla dagen.
Caliban – It's Our Burden To Bleed



Kanske kommer inspelningar och foton från igår på Carola. Men Ricard är ju as lack på mig för att jag tog upp hela hans minne , Och menar på att jag töntfilmade och inte gjorde något riktigt utan tog  upp hela hans minne med bara en massa skit. HUr fan kan han säga så? han vet väl förfan inte vad jag har gjort. Jävla idiot. Så vi får väl se om jag får händerna om det där jävla kameran och minnet med allting. 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0