:P:P:P:P:P:P En rubrik som emma kommer älska!


hihi sötisen (a) <3

tjaaa!
jag åker till karlstad imorgon:O.:O:O:O
hehehe, fick med mig lillebror nu också , när han fick äga mig en timme på cs. Kändes ju väldigt roande att döda han 8 gånger, medans han sköt ihjäl mig minst 30  gånger :'DDD syskonkärlek alltså;*
Vi böt tillochmed team, gick ju bättre att spel CT men han ägde mig ändå...fu):
och det krävs mycket för att skriva ut här på min blogg att jag blir såå jävla ägd av min lillebror.
men han har ju spelat cs några år mer än mig och wow och annat mördar alkoholistspel.
som det flesta killar blir helt jävla inne i och det går inte att få nån kontakt alls..

jaja, nu äre inte Liiiiiiiite varmt inne på mitt rum, så jag tror jag kör en nice kall nattdusch ;D
nån som vill joina ?(a)
-nä, tänkte väl mig det;) heheheeheheheehehehe
och jag borde verkligen fylla på min mobil med pengar, men har inte hittat någon ork (a) h3h3h3h3

och jag borde verkligen gå och lägga mig eefter duschen ;o eftersom jag ska upp innan 6 imorgon, och bilen rullar 7 ifrån garageuppfarten ...

sitter och laddar mp3;n , mobilen och kameran (a) känns gött!
natti alla superduper söta läsare;******

Taylor Dayne – Tell It To My Heart



kan också lipa som oliver sykes (a) hihi

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0