Sara gillar inte myggor.

godmorgon!
tvingade verkligen upp mig själv 06:17 idag.
sitter i sängen och äter risifrutti just nu till frukost!
mysigt((:
har ont i hela kroppen .
Något jag älskar  är att knäcka hela ryggen när man vaknar. Fyfan, as nice känsla!
slutar tidigt idag. Inget planerat, men det ska jag inte heller. ska fan hem och sova.
får fan dricka många koppar kaffe om jag ska hålla mig vaken idag;D

älskar mittblodiga tak också((: Har jagat myggor hela natten och dödat dom i taket!  såklart så har dom jävlarna sugit massa blod från mig! så jag har feta blodpölarna i taket ;D myysigt!!!


flyttar om 19 dagar!!! wöwöwöwöwöwöwöwöwöö



Susperia – Home Sweet Hell

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0