Sara the almighty.

jag råkade somna i sängen med datorn på magen. hahaha.
direkt efter jag hade uppdaterat det tidigare inlägget.
då är man lagomt trött..
vaknade och gick in i huset för att se om det blev nån mat.
helt dött hemma, så jag drog ner på ica och köpte lite choklad sen starta jag och jonte lite filmer.
bland annat the pool boys, bruce the almighty och nyss the hangover, som alla kollar på just nu.
Men jag måste sova nu så jag orkar jobba imorgon.




förtillfället ser jag ut som knarkare. i ansiktet iaf (a) blå runt ögonen, svullna typ för att jag är så jävla trött, smink i hela ansiktet. och jao.
har iaf smörjt in benen och fötterna med massa ledkrämer, så jag inte har sån jävla värk.
hoppas det går över, kan ju knappt gå. har även tagit lite medicin (a)

Ska inte skriva mer skit nu. Ska ta och sova.
ska tydligen bli as fint väder imorgon. Så vi får väl se hur morgondagen slutar..


xoxo

Kommentarer
Postat av: Sigurdella

This is a very good site. Thank you.

2011-04-22 @ 10:26:48
URL: http://sigurdella.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0