SärskrivarN Sara Andersson

Hahaha jag måste påpeka en sak!
Om inte jag hade vart så himla retarded som jag är och inte har något liv och är uuuuuuuuuusel på att stava och meningsuppbyggnader m.m.
Så hade inte den här bloggen vart nå intressant!
Jag vet att iaf Madde sitter och ler och ibland irreterar sig på mina fina särskrivningar/stavningar whatever.
och så:D
När jag skriver, så är det som att jag pratar. tror jag? heheeehee
Och det hade blivit så fel om jag hade skrivit blogginlägg med står bokstav efter varje punkt och inte klicka på enter hela tiden,utan ha hel text. Utan att börja på en ny rad (a) osv. hihihi
Fast kanske lättare för er att läsa och förstå då kanske?;o
Men jag tycker att mina särtexter är en stor del av min blogg (a) hhihi

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde Häll

Haha, du har nog rätt. Jag har lärt mig att tycka om dina stavningar ;D (Y) Speciellt då du tänker på att inte särskriva men sätter ihop fel ord istället. Det är kul (A)

2010-07-17 @ 15:22:15
Postat av: Madde

SV: hahaha precis, du han ju alltid skylla på mellantangenten, men jag vet sanningen (A) Du är söt som försöker göra mig nöjd (':

2010-07-17 @ 15:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0