Sommar och sol är det bästa jag vet,



är ju inte lite trött!
men godmorgon på dig också..
vaknade vid 5, pga nån jävla cp dröm.
så kunde jag inte somna om ):
typ låg och försökte lösa hela drömmen eftersom jag trodde det hade hänt på riktigt -.-
så jag låg och tänkte till 6. då gav jag upp och gick och duscha.
börjar kl 9. Och jag hoppas jag är vaken då, för nu ser jag inte liiiite trött ut.
fan rödsprängda ögon.
Aaaaaaaaas trött med andra ord.

jag har lyckats med att slita av hela navelpiercingen inatt också ;'D
fattar inte hur jag lyckas;D menmen.
kommer lite coola moppepojkar hit sen idag;) Mamma och ricards kompisar;P
nå gäng som åker runt ;D heheh om ni vela veta (a)
Så om ni ser feta motorcykelgänget här imorgon så känner jag dom (a) hihihihi eller 3..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0