spökar ):

lol att min lillebror ringer mig på hemtelefonen och menar på att jag nyss ha ringt han. När jag har suttit ute på verandan och pratat i min mobil och hemtelefonen ligger i vardagsrummet och det är bara jag hemma!?
hänt tidigare också, att vår hemtelefon har ringt hem till min mormor:s
men då har jag inte rört telefonen heller;o

jaja, ligger i soffan, känner mig inte så bra. känns som jag har feber och mår illa och huvudvärk:s
kollar på film:) ska nog göra det hela kvällen (a) hihi

xoxo

Kommentarer
Postat av: liindblaads

äntligen e det veckans blogg på bloggen igen !anmäl dig eller din vän nu, så har du chansen att vinna en intervju och va med i min blogg

2010-07-02 @ 11:07:52
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0