The way you make me feel,

Syns bara skillnad på mina armar ):
knappt det. Har ju suttit ute och solat i fan 2 timmar ):
menmen, var ju inte liiiite varmt ute  i solen ;o
sitter iaf just nu med hårfärg i håret. ja jag vet att jag jämt färgar håret och skit.
Men antingen är jag inte nöjd, eller så blev det fel eller såååå syns min utväxt som är typ vit.
eftersom jag är super blond/vit hårig under ;o
Och jag tycker det är kul att färga håret, och fixa och ha mig :DD

Så just nu stinker mitt rum att coccos och hårfärg. Och jag vill inte öppna mittfönster (A) för då blir det svinvarmt inne på mitt rum + mygg. Jag hatar seriöst mygg och jag kommer glömma stänga det sen ikväll(a) hihihi

har städat lite på mittrum också:D borde börja packa lite mer. fan 22 dagar kvar och jag har ungefär 5 lediga dagar i min kalender där jag inte har några anteckningar ;o
ååh längtar !!:'D




http://open.spotify.com/user/s-anderss0n/playlist/5imknaSvdgdKWFBiNMKLed

chilledillsommarspelningslista:D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0