Börja spela innebandy igen?:)



yeah, min snygga vägg där i bakrunden :))))
har packat upp allt nu i mitt rum!
Regnar ute gör det också..
Ikväll kommer min syster och Sara.
imorgon blir det nog Ikea. Och då har jag lite planer på att köpa:
nån låda till underkläder, eftersom min lillebror och jag delar klädkammare. typ feta rummet precis utanför våra rum som vi har våra kläder i. Men jag vill ju inte att han ska se mina underkläder:s
En soptunna, ett måste på mitt rum (a)
Det där stora feta klockan på Ikea. vet inte hur jag ska beskriva, men den vill jag verkligen ha!
har för mig att den kostar 399:- (a)
Sen lite ramar till mina foton.. Några ramar gick sönder under flytten:s
Och sen en lampa till mitt rum.
kolsvart här inne just nu.


Och kristinehamns innebandy tränare ringde mig nyss:O:O
menar på att jag ska börja spela innebandy, han hade hört att jag va en gammal innebandy spelare.
så vi får se.. ska tänka lite på det. Är lite pepp. Men jag är ju så himla otränad och vet inte om jag är tillräckligt bra. så ja, jag skulle iaf höra av mig om den saken:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0