Huset!!

blir så jävla trött på mig själv,
tagit bort massa kort på kameran som jag inte hade fört över än.
va ju helt bombsäker på att alla kort va överförda...
har huvudvärk så in åt helvete och typ kallsvettas.
har iaf gjort klart mitt rum idag:
tänkte visa med några kort.

fast måste berätta att min mormor är ju här. Och snubbla idag, så tror hon har brytit foten och benet.. -.-
och nyss busringde nån mig, sjöng lollipop`? ;p lol






resten utav huset, knäppt om korten eftersom de andra blev raderade.
Fan vad irreterad jag är!


jontes rum

jontes rum



min och jontes klädkammare.
bakomdörren hänger det massa kläder (a)


badrum uppe


badrum uppe



vardagsrum nere



"matsal"



köket







hall



badrum nere



gästrum (björk tapeter)



mamma och ricardsrum



inglasat uterum



tv-rum uppe.


har tvättstuga också, men de va inte så fint att knäppa kort på.
och lite sånt. kartonger överallt också.
och folk är ju här och sover, så det är inte så städat
och ute på gården finns det en lite stuga också som jag inte har orkat gå ut och knäppa på.
stugan är ungefär lika stor som mitt rum

nu ska jag gå och dö. för jag mår så jävla dåligt.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0