Vissa stunder vill man inte glömma,

TJAA!
fan vad dålig uppdatering.
Tänkte iaf berätta att det va himla tråkigt att inte Agnes kunde vara med på middagen igår och va med oss på kvällen! Vi hade iaf jättekul om jag inte nämnde det (:
Sjunga singstar med jennie och madde är en sak jag verkligen kommer sakna från oss tre. Även fast vi egentligen skulle ha "bakat" tacos igår eftersom det är våran grej. Så gjorde vi det lite mer festligt och åt på China. Såklart tar vi massa kort, antingen med system kameror eller webcams;) Alltid lika stiliga! ;) Tycker det ändå passade att det va vi tre som åt tillsammans, den sista måltiden som madde skrev på sin blogg;D Det var vi tre som startade högstadiet tillsammans och jag tycker att det är kul att vi slutar vårt lilla äventyr tillsammans utan att vara ovänner:)
Nu när jag skriver detta mår jag lite dåligt av att jag inte har berättat det här för Madde och Jennie facetoface att jag känner såhär, och kanske tar dom två lite förgivet ibland:) Men ni är smarta tjejer och vi behöver faktiskt inte prata för att förstå varandra :) Tack iaf tjejer:DD <3


Har kollat på film med jonte idag, sen har jag inte gjort så mycket mer ;O
kollat igenom alla 291 bilderna som vi knäppte igår och skrattar fortfarande åt massa.
Internet laggar hela tiden också, så jag sitter och dampar varranan minut :)
Jennie kanske kommer förbi en sväng ikväll. annars så har jag inget planerat:)
ganska skönt att ha en dag som man inte gör nånting på:)



hahaha yeah, favoritbilden:D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0