you leave a bad taste in my mouth.

tralalalal.
har haft lite besök idag, kollat på halva filmen "Farzan" sög ganska mycket.
Åkte sedan ner på stan med Becka. Köpte mig lite underkläder eftersom jag knappt har nå kvar och strumpor (H)
Becka körde mig sen till Emma:)
Hon lagade mat till mig (a) Gick även ut på en promenad med hennes hund :)))
Nu sitter jag här vid min älskade dator och äter jordgubbar (:
mitt rum är gaaaaaanska varmt.
bara så ni vet;)



sötunge btw. Ser nästan ut som emma (a)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, faaaan va jag vill ha en unge som ser ut sådär! (':

2010-07-14 @ 21:46:55
URL: http://trollfjasco.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha jättesöt;)

2010-07-14 @ 21:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0