Your friends dont understand,

jaru, bra uppdatering alltså.
vaknade runt 11- 12? :)
kände för att göra nått nu när jag är ledig och inte bara slösa bort mina lediga dagar.
så jag fick med mig mamma och jonte ner på stan.
Mamma köpte puder och "ljudet av ditt hjärta" boken åt mig idag. Är den boken som fattas i min lilla samling av twilight.

åkte sedan till maxi och köpte kartonger.
Sedan hem till mina kusiner och firade min morbrorsflickvän som fyller år idag.
Efter det så var alla badsugna så vi åkte till åmåsäng. Men jag tyckte det va förkallt, så jag badade bara fötterna;O
sen blev det mat.
Kollade nyss på det efterlängtade fjärde avsnittet av trueblood s; 3 :D
så jävla spännande.
nu har jag ont i huvudet och är as trött.

blir kanske en till film ikväll, piggelin och ett varmt rum, ensam, skulle fan vara nice med lite sällskap.. Meeeeen, nu äre så att jag inte pallar nå skitstövlar som det kryllar av här i mora.. Och framför allt så är det proppfullt med sånna i orsa. Sååå jag förblir ensam och finns säkert bara sånna i kristinehamn och karlstad också.

Men fan nu får jag inte tänka negativt. VI får hoppas på det bästa när jag flyttar! Inte för att jag är så himla intresserad utan nästan trivs att vara singel. :)



Pixie Lott – Last Night - Acoustic Version

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0