24 juni,

HELVETE MARGARETA!
äre så man säger?
seriöst, aldrig jobbat så här jävla cp mycket nångång.
svettats som jesus i öknen!
fyfaaaan, ensam typ i glassen också, guuud fan jävla feting kö. har inte haft en ända lugn stund idag;o
När jag skulle cykla hem och ska cykla ner för trottoaren vid en restaurang så hoppar min min kedja av dårå?
så jag håller på att slå sönder hela fittan och göra volter med cykeln och skit. alla som satt inne på restaurangen bara stirrade ut på mig. fyfarao.
familjemiddag när jag kom hem! Va så jävla trött ochs liten så jag börja gråta): mina syskon bara hacka på mig, tillochmed mamma ):
men nu är mjukiskläderna på och jag och mamma ska se på twilight så hon vet nånting innan vi går på midnattspremiären den 29;de Juni:DD på eclipse :Dwwöwöwöö


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0